Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2013

ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΥ

Εύκολοι τρόποι για να αυξήσεις το μεταβολισμό σου και να κάψεις λίπος.
1.      Πολλά μικρά γεύματα (5 με 6) συμπεριλαμβάνοντας καθημερινά σ’ αυτά μια πηγή πρωτεΐνης με χαμηλά λιπαρά, π.χ. κοτόπουλο, ψάρι, όσπρια, τυρί.
2.      Αύξησε τα γεύματα με ψάρια πλούσια σε Ω3 (απαραίτητα δυο φορές την εβδομάδα). Πολύ καλός είναι ο σολομός, αλλά επίσης σαρδέλα, γαύρος, μαρίδα, μικρά σκουμπριά ή κολιοί. Για όσους δεν έχουν πρόβλημα χοληστερόλης: μύδια, στρείδια, γαρίδες, καλαμάρι, σουπιά, οκταπόδι.
3.      Συμπεριέλαβε στα γεύματά σου σαλάτες με ωμά λαχανικά.
4.      Να βάζεις λεμόνι στις σαλάτες, αλλά ακόμη και μια-δυο φορές την ημέρα πίνε ένα ποτήρι νερό ή σόδα με λεμόνι.
5.      Χρησιμοποίησε ελαιόλαδο. Είναι καλό να είναι ωμό ή τουλάχιστον να το προσθέτεις  στο μαγείρεμα στο τελευταίο βράσιμο ή καλύτερα όταν σβήνεις τη φωτιά.
6.      Μείωσε τα γλυκά. Απαγορεύονται τα αναψυκτικά.
7.       Πίνε τσάι. Το πράσινο είναι κατάλληλο, αλλά και άλλα βότανα, όπως λουίζα, κάνουν καλή δουλειά.
8.      Κατανάλωνε πολύ νερό (8 με 10 ποτήρια την ημέρα).
9.      Προσοχή στα αλκοολούχα ποτά. Αν το επιβάλει η στιγμή, να προτιμάς ένα ποτήρι τζιν με λεμόνι. Ένα ποτηράκι κρασί στο κύριο γεύμα δεν βλάπτει, μάλιστα υπάρχει η άποψη ότι βοηθά.
10.   Γυμναστική – άθληση. Είναι πολύ καλό να γίνετε με όργανα, διαφορετικά ένα έντονο περπάτημα μισή ώρα κάθε μέρα είναι απαραίτητο.
11.   Αποτοξινώσου. Είναι απαραίτητο να αποτοξινώνεις τον οργανισμό σου κατά διαστήματα μέσα στο χρόνο, όχι συχνά.  Τρόπους αποτοξίνωσης θα ανεβάσω στο μέλλον.

DrYannis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου