Κυριακή, 10 Νοεμβρίου 2013

ΑΠΑΝΤΗΣΗ στο quiz game

ΑΠΑΝΤΗΣΗ στο quiz game

http://www.learnenglish.org.uk/games/magic-gopher-central.swf

Με τη διαδικασία των μαθηματικών πράξεων προκύπτει πάντοτε τελικά αριθμός πολλαπλάσιο του 9.
Π.χ. Έστω ότι σκέφτηκες 16. Στη συνέχεια 1+6=7 και 16-7=9!
Άλλο παράδειγμα. Έστω ότι σκέφτηκες 28. Στη συνέχεια 2+8=10 και 28-10=18 (2x9=18)!
Και 3ο παράδειγμα. Έστω ότι σκέφτηκες 35. Στη συνέχεια 3+5=8 και 35-8=27(3x9=27)!
Δοκίμασε και εσύ, αν δεν πείστηκες.
Τώρα πρόσεξε τα σχέδια που σου παρουσιάζει να διαλέξεις ο μάγος.
Όλα  τα πολλαπλάσια του 9 (0,9,18,27,36,45…) έχουν το ίδιο σχέδιο, το οποίο θα διαλέξεις και αυτό θα σου παρουσιάσει ο μάγος.
Σε κάθε επανάληψη αλλάζει τυχαία (random) τα σχέδια, αλλά πάντα το ίδιο θα έχουν τα πολλαπλάσια του 9 (έλλεγξέ το), αυτό θα διαλέξεις και αυτό  θα σου παρουσιάσει ο μάγος.
Και γι’ αυτούς που γνωρίζουν καλά μαθηματικά: έστω διψήφιος 10μ+ν, μϵ*,νϵℕ, το άθροισμα των ψηφίων του είναι μ+ν και η διαφορά αυτού από τον αρχικό αριθμό 10μ+ν-(μ+ν)=9μ που είναι πολ9.
Δρακόπουλος Γιάννης
Καλλικράτεια 2013

Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2013

ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΥ

Εύκολοι τρόποι για να αυξήσεις το μεταβολισμό σου και να κάψεις λίπος.
1.      Πολλά μικρά γεύματα (5 με 6) συμπεριλαμβάνοντας καθημερινά σ’ αυτά μια πηγή πρωτεΐνης με χαμηλά λιπαρά, π.χ. κοτόπουλο, ψάρι, όσπρια, τυρί.
2.      Αύξησε τα γεύματα με ψάρια πλούσια σε Ω3 (απαραίτητα δυο φορές την εβδομάδα). Πολύ καλός είναι ο σολομός, αλλά επίσης σαρδέλα, γαύρος, μαρίδα, μικρά σκουμπριά ή κολιοί. Για όσους δεν έχουν πρόβλημα χοληστερόλης: μύδια, στρείδια, γαρίδες, καλαμάρι, σουπιά, οκταπόδι.
3.      Συμπεριέλαβε στα γεύματά σου σαλάτες με ωμά λαχανικά.
4.      Να βάζεις λεμόνι στις σαλάτες, αλλά ακόμη και μια-δυο φορές την ημέρα πίνε ένα ποτήρι νερό ή σόδα με λεμόνι.
5.      Χρησιμοποίησε ελαιόλαδο. Είναι καλό να είναι ωμό ή τουλάχιστον να το προσθέτεις  στο μαγείρεμα στο τελευταίο βράσιμο ή καλύτερα όταν σβήνεις τη φωτιά.
6.      Μείωσε τα γλυκά. Απαγορεύονται τα αναψυκτικά.
7.       Πίνε τσάι. Το πράσινο είναι κατάλληλο, αλλά και άλλα βότανα, όπως λουίζα, κάνουν καλή δουλειά.
8.      Κατανάλωνε πολύ νερό (8 με 10 ποτήρια την ημέρα).
9.      Προσοχή στα αλκοολούχα ποτά. Αν το επιβάλει η στιγμή, να προτιμάς ένα ποτήρι τζιν με λεμόνι. Ένα ποτηράκι κρασί στο κύριο γεύμα δεν βλάπτει, μάλιστα υπάρχει η άποψη ότι βοηθά.
10.   Γυμναστική – άθληση. Είναι πολύ καλό να γίνετε με όργανα, διαφορετικά ένα έντονο περπάτημα μισή ώρα κάθε μέρα είναι απαραίτητο.
11.   Αποτοξινώσου. Είναι απαραίτητο να αποτοξινώνεις τον οργανισμό σου κατά διαστήματα μέσα στο χρόνο, όχι συχνά.  Τρόπους αποτοξίνωσης θα ανεβάσω στο μέλλον.

DrYannis

Σάββατο, 28 Σεπτεμβρίου 2013

Αποφύγετε τις ρυτίδες

Αποφύγετε τις ρυτίδες

Προστατευτείτε από τον ήλιο. Βάλτε αντηλιακό, είτε είναι καλοκαίρι είτε χειμώνας.

Χρησιμοποιείτε ενυδατική κρέμα σύμφωνα με τον τύπο του δέρματός σας.

Όχι στο κάπνισμα.

Λαμβάνετε βιταμίνη C, ιδιαίτερα οι καπνιστές.

Ο ύπνος βοηθά. Να κοιμάστε 6 με 8 ώρες καθημερινά και καλύτερα ανάσκελα. Καλό κάνει και η μεσημεριανή σιέστα.

Φρούτα και λαχανικά. Να τρώτε καθημερινά και αρκετά. Δες http://yannisdrakop.blogspot.gr/2013/09/blog-post.html

Να τρώτε περισσότερα ψάρια. Προτιμάτε αυτά που  είναι πλούσια σε λιπαρά οξέα Ω3.

Καταναλώνετε προϊόντα σόγιας. Ιδιαίτερα αυτά που συμπεριλαμβάνουν βιταμίνες, πρωτεΐνες ψαριών, ντομάτα, σταφύλια και εκχύλισμα λευκού τσαγιού.

Όχι πολύ καφέ. Αντικαταστήστε τον καφέ με το κακάο.

Μην πλένετε υπερβολικά το πρόσωπο με καθαρό νερό. Χρησιμοποιείτε σαπούνια ενυδατικά ή κρέμες καθαρισμού.

Αποφεύγετε το επαναλαμβανόμενο συνοφρύωμα. Φορέστε γυαλιά ηλίου και ανάγνωσης, αν χρειάζεται.

Γιάννης Δρακόπουλος
Φυσιογνώστης και Βιολόγος.
Μεταπτυχιακά: Βιοχημεία.
Εξειδίκευση Καθηγητών Φυσικών Επιστημών.
Βλαστοκύτταρα.

Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου 2013

Τα φρούτα του φθινοπώρου που θωρακίζουν τον οργανισμό.

Φρούτα και λαχανικά του φθινοπώρου που θωρακίζουν τον οργανισμό.
Αναφέρω τις κυριότερες χρήσιμες ουσίες που περιέχουν και σε τι βοηθούν ή προστατεύουν.

  • Αχλάδια
Βιταμίνες Α, Β1, Β2, C, E, νιασίνη (Β3), φυλλικό οξύ (Β9), χαλκό, φωσφόρο, κάλιο και σε μικρότερες ποσότητες ασβέστιο, χλώριο, σίδηρο, μαγνήσιο, νάτριο και θείο, αντιοξειδωτικά και αντικαρκινικά συστατικά.

Αρτηριακή πίεση. Πρόληψη καρκίνου. Χοληστερόλη. Δυσκοιλιότητα. Τόνωση  ανοσοποιητικού. Οστεοπόρωση.  Δύσπνοια. Πονόλαιμος.

  • Μήλα  
Φλαβονοειδή – αντιοξειδωτικά, βιταμίνες (C) και μέταλλα.

 Χοληστερόλη, αρτηριακή πίεση, καρδιαγγειακές παθήσεις, κυτταρικές βλάβες (οξειδωτικό στρες) που εξασθενίζουν τη μνήμη.  Καθυστερούν τα νοσήματα φθοράς και παρέχουν αντιγηραντική, αγχολυτική, ηρεμιστική και αντιπυρετική προστασία. Βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του εντερικού σωλήνα και συμβάλλουν σημαντικά στην πρόληψη του καρκίνου παχέος εντέρου.

  • Ακτινίδια
Βιταμίνες C, Α, Ε, Β, Ω3 και Ω6 λιπαρά, κάλιο, χαλκό  και άλλα μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

Υγεία δέρματος (αντιγήρανση), εντέρου, δοντιών και οστών. Καλή λειτουργία εγκεφάλου. Διουρητική δράση. Χοληστερόλη, αρτηριακή πίεση, πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων, ασθένειες αναπνευστικού, διαβήτη και ασθενειών όρασης. Αντικαρκινική δράση. Βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του εντερικού σωλήνα.  Καταπολεμούν σημαντικά τη στυτική δυσλειτουργία.

  • Ρόδια
Βιταμίνες C, Α, Ε, Β, αντιοξειδωτικά, σίδηρο, κάλιο κ.ά.

Αντιγηραντικά, αντιαλλεργικά, αντικαρκινικά. Προστασία ήπατος, νεφρών, προστάτη. Πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων. Τόνωση ανοσοποιητικού. Βοηθούν στην απώλεια βάρους, ρυθμίζουν τον μεταβολισμό.

  • Σταφύλια
Βιταμίνες Α, Β, C, Ρ (φλαβονοειδή), μαγνήσιο, κάλιο και άλλα μέταλλα, αντιοξειδωτικά. Στη φλούδα ρεσβερατρόλη. Περιέχουν πολλές θερμίδες.

Τόνωση ανοσοποιητικού. Πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων και υπερτροφία του προστάτη. Αντικαρκινική, αντιγηραντική, αντιελκωτική και αντιαλλεργική δράση. Αύξηση οιστρογόνων. Βελτιώνουν τη σεξουαλική λειτουργία  και τις πνευματικές λειτουργίες. Ιδανικά για συντήρηση μετά από δίαιτα (μέχρι 10 ρόγες την ημέρα).

  • Λαχανάκια Βρυξελλών
Βιταμίνες Α, Β9, C, E, Κ,  ιχνοστοιχεία (π.χ. Mn), φλαβονοειδή – αντιοξειδωτικά, χολικά άλατα – πηκτίνη και σίδηρο.

 Χοληστερόλη. Πρόληψη καρκίνου. Έχουν αντιφλεγμονώδη δράση. Μπορούν να αποτρέψουν ενδεχόμενες καρδιακές προσβολές, ισχαιμική καρδιοπάθεια και αρτηριοσκλήρυνση. Προστατεύουν το βλεννογόνο του στομάχου από την ανάπτυξη του ελικοβακτηριδίου του πυλωρού. Πρόληψη της δυσκοιλιότητας

  • Καρότα
Βήτα καροτίνη (προβιταμίνη Α), αντιοξειδωτικά.

Βοηθούν στην απώλεια βάρους. Δυσκοιλιότητα.  Όραση. Προλαβαίνουν τον καταρράκτη και την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας. Βοηθούν το ανοσοποιητικό. Προστατεύουν από καρκίνο και ειδικά του πνεύμονα σε καπνιστές και του μαστού μετά την εμμηνόπαυση.

  • Παστινάκια (μεγάλα άσπρα  καρώτα)
Κάλιο, μαγγάνιο, ασβέστιο, φυτικές ίνες, φολικό οξύ, βιταμίνη C, Ε, Κ, Β6.

Χοληστερόλη. Βοηθούν στην απώλεια βάρους. Αρτηριακή πίεση. Καρδιακά νοσήματα. Πρόληψη καρκίνου.

  • Κουνουπίδι
Βιταμίνες Β1, Β2, Β3, Β6, Β9, C, φωσφόρο, κάλιο, σίδηρο και άλλα μέταλλα.

Ιδανικό για απώλεια βάρους. Μειώνει χοληστερόλη. Πρόληψη ασθενειών καρδιάς, καρκίνου και εγκεφαλικών. Βοηθά το ανοσοποιητικό και στην αποτοξίνωση.

  • Παντζάρια
Βιταμίνες C, Β1 και Β2, νιτρικά άλατα, μαγνήσιο, σίδηρο, νάτριο και άλλα μέταλλα, αντιοξειδωτικά.

Αποτρέπουν την οστεοπόρωση (ΟΧΙ τα πράσινα). Βοηθούν το ανοσοποιητικό, σε προβλήματα δυσκοιλιότητας και στις αιμορροΐδες. Ενισχύουν την αντοχή για περισσότερη γυμναστική, αθλητισμό και σπορ. Χοληστερόλη. Αρτηριακή πίεση.  Πρόληψη καρδιαγγειακών και ηπατικών παθήσεων. Αντικαρκινικό. Δρουν εναντίον του ίκτερου.

  • Γλυκοπατάτες
            Βιταμίνες Α, C, Β6, D,  και Β2, σίδηρο, κάλιο και άλλα μέταλλα, σάκχαρα, καροτενοειδή,                     αντιοξειδωτικά.

           Αντιγηραντικά, αντικαρκινικά, αγχολυτικά.  Βοηθούν  στην οικοδόμηση υγιών οστών, στην καρδιά, στα νεύρα, στο δέρμα, στα δόντια και υποστηρίζουν το θυρεοειδή αδένα. Ενισχύουν την όραση. Τονώνουν το ανοσοποιητικό. Ισορροπούν τον μεταβολισμό. Πρόληψη καρδιαγγειακών και νεφρικών παθήσεων.  Βοηθούν στην ρύθμιση των καρδιακών παλμών και των νευρικών σημάτων.